eps z Mathematiki

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Wto, 26 Lis 2002, 12:10:59 CET

On Tue, Nov 26, 2002 at 10:54:15AM +0100, Tomek Grzejszczyk wrote:
> Cześć,
> 	Mam taki problem: wykresy utworzone w Mathematice i zapamiętane w
> formacie eps, jakoś nie bardzo chcą się poprawnie odczytać po gv. Widać
> jedynie pustą stronę. Czy ktoś może wie czy można coś na to poradzić?
> Gdyby komuś chciało się pobawić to załączam jeden taki wykres.
>
> Pozdrawiam,
> Tomek Grzejszczyk
>
> P.S.
> Pod GSView pod windą ten plik się poprawnie czyta.

Miałem coś podobnego wczoraj. Zrobiłem tak:
$ file trimalchio.eps
trimalchio.eps: DOS EPS Binary File Postscript starts at byte 30 length
32795 Metafile starts at byte 32825 length 10118
$ convert trimalchio.eps tr.eps
$ file tr.eps
tr.eps: PostScript document text conforming at level 3.0 - type EPS

I wszystko gra!

Pozdrawiam,
Radek

PS. Na twoim pliku nie próbowałem.
--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|