eps z Mathematiki

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Wto, 26 Lis 2002, 16:29:28 CET

Użytkownik Radosław Kintzi napisał:
> Miałem coś podobnego wczoraj. Zrobiłem tak:
> $ file trimalchio.eps
> trimalchio.eps: DOS EPS Binary File Postscript starts at byte 30 length
> 32795 Metafile starts at byte 32825 length 10118
> $ convert trimalchio.eps tr.eps
> $ file tr.eps
> tr.eps: PostScript document text conforming at level 3.0 - type EPS

[tomek w grzejhost lab1]$ file jednNrWart.eps
jednNrWart.eps: PostScript document text conforming at level 2.0 - type EPS
[tomek w grzejhost lab1]$ convert jednNrWart.eps jdn.eps
[tomek w grzejhost lab1]$ file jdn.eps
jdn.eps: PostScript document text conforming at level 3.0 - type EPS

I faktycznie wszystko gra :-). Dzięki.

Tomek Grzejszczyk