Złoty pingwin.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 26 Lis 2002, 20:44:02 CET

On Tue, 26 Nov 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Jego zgoda jest tak potrzebna jak psu buty (formalnie).

Jest, jest.. chocby na upublicznie danych osobowych.
Chyba, ze uwazasz co innego, to rozplakatuje po Warszawie
karteczki z napisem "Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl>" ;P

Swoja droga, gdyby nie pytajac sie mnie o zgode, ktos zrobil
z moimi danymi to co Wyd. Software z danymi kloczka to bym
sprawa zainteresowal conajmniej GIODO...

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-