Z³oty pingwin.

Wto, 26 Lis 2002, 21:28:03 CET

Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> writes:

> Jest, jest.. chocby na upublicznie danych osobowych.
Gdzie Ty tam widzisz jakie¶ dane osobowe podpadaj±ce pod ustawê
o ochronie danych osobowych?

> Chyba, ze uwazasz co innego, to rozplakatuje po Warszawie
> karteczki z napisem "Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl>" ;P
Niestety mo¿esz :-/
http://giodo.my.pl/image.jpg
http://www.enigma.com.pl/konferencje/vi_kkzk/formularzu.htm (pkt 7)
Wiêcej pewnie na giodo.gov.pl.

> Swoja droga, gdyby nie pytajac sie mnie o zgode, ktos zrobil
> z moimi danymi to co Wyd. Software z danymi kloczka to bym
> sprawa zainteresowal conajmniej GIODO...
Bredzisz (za czêsto).

--
Arkadiusz Mi¶kiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl