Z³oty pingwin.

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Wto, 26 Lis 2002, 21:51:01 CET

Dnia 26 lis o godzinie 20:44:02 +0100, Marcin Bohosiewicz napisa³(a):

> Jest, jest.. chocby na upublicznie danych osobowych.
> Chyba, ze uwazasz co innego, to rozplakatuje po Warszawie
> karteczki z napisem "Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl>" ;P
>
> Swoja droga, gdyby nie pytajac sie mnie o zgode, ktos zrobil
> z moimi danymi to co Wyd. Software z danymi kloczka to bym
> sprawa zainteresowal conajmniej GIODO...

Zainteresuj spraw± Radio Maryja. Oops, zaczynam siê powtarzaæ...

Czy dzisiaj jest jaki¶ dzieñ rozdmuchiwania ma³o istotnych spraw?

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl