Problemy z pine i wysyłaniem poczty.

Michał Dawid Listowski pldusers w popis.one.pl
Wto, 26 Lis 2002, 22:55:56 CET

W sumie to może i nie problem, ale zauważyłen, że czasami ( np. teraz )
jak napiszę list w pine to przesyła go do send-mail dość długo czasami
wyskoczy Waitin 15s albo i Waiting 30s chyba chodzi że sendmail jest
zajęty, tylko że ja nie wiem czym. Czasami wysyłanie dzieje sie w oka
mgnieniu a czasami wysłanie kilku znaczków trwa 30s ( z przewagą tego że
trzeba czekać ). Patrzałem na róznych innych serverach shell i nigdzie nie
zauważyłem aby trzeba było choć moment czekać, a u mnie lipa. Dodam że
jest to tak samo długi czas czy wysyłem pocztę do osoby na zewnątrz czy
też do innego użytkownika na serwerze. Na dole pojawia mi się Sending Mail
i trwa to i trwa.