ALSA i początki

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 26 Lis 2002, 23:11:38 CET

On Tue, 26 Nov 2002 22:57:23 +0100 (CET)
Michał Dawid Listowski <pldusers w popis.one.pl> wrote:

> Ustwiłem sobie dzwięk alsamixerem wyszłem kilka razy naciskając ESC i
                                    ^^^^^^^
> po ponownym uruchomieniu komputera w głośnikach cisza.

A kiedy _wyszedłeś_ z alsamixer i robiłeś reboot pojawił się jakiś błąd
od alsactl, że nie może zapisać czegoś? Zresztą jak wyjdziesz z
alsamixer to nie rób reboot tylko zrestartuj sam podsystem dźwięku, to
lepszy sposób, zwłaszcza, że tam też powinno na starcei być odpalane
alsactl restore które powinno przywracać ustawienia.

					Artur