Złoty pingwin.

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Śro, 27 Lis 2002, 06:09:35 CET

Dnia Tue, Nov 26, 2002 at 09:51:01PM +0100, Bartosz Jakubski  co następuje:

> Zainteresuj sprawą Radio Maryja. Oops, zaczynam się powtarzać...
>
> Czy dzisiaj jest jakiś dzień rozdmuchiwania mało istotnych spraw?

Jak tak z innej beczki.

Dlaczego powyższa dyskusja nie odbywa się w ramach grupy discuss???
Chyba ustaliliśmy, że tam przenosi się wszelkie rozbuchane wątki
o tematach nie związanych ściśle z rozwojem dystrybucji...

Swoją droga też zagłosowałem :-) (na kloczka oczywiście)

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>