2.4.19 ra+ i gradm..

Grzegorz Sulek gs20787 w sgh.waw.pl
Śro, 27 Lis 2002, 04:42:39 CET

Witam serdecznie.

Wymyśliłem sobie, że pobawie się gradm,
RA+ kernel 2.4.19-2.8
Postanowiłem spróbować. Sciągnąłem źródła

http://www.grsecurity.net/gradm-1.5a.tar.gz

i chciałem je skompilować.

Potrzeby okazał się wpierw yacc ( nie ma go w pakietach
PLD), chociaż w sumie bizon powinien też działać.
Niestety po wydaniu make kompilacja wywala się z błędem:

misc.o gradm_parse.o gradm_arg.o gradm_pw.o gradm_opt.o
gradm_cap.o gradm_hash.o gradm_adm.o gradm_analyze.o gradm_res.o
gradm_human.o gradm_learn.o gradm_net.o -lfl
/usr/bin/ld: cannot find -lc
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [gradm] Błąd 1

Niestety nie wiem, czego mu tutaj brakuje.
Proszę o pomoc.
Ew. czy byłoby możliwe dodanie gradm jako pakietu, choćby w nest

Dzięki z góry
Pozdrawiam
Grzegorz Sułek