samba - anemiczny dostep do zasobow

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.one.pl
Śro, 27 Lis 2002, 12:17:11 CET

sambe używam już pare lat i nigdy nie mamiałem z nią problemu,
obecnie mam samba-2.2.7-1 na kern 2.2.22-6,

problem tkwi w tym, że gdy chcę wejść do zasobu(jakiego kolwiek), to czekam
około 30s aż mi się on otworzy, praktycznie jest tak za każdym razem.
na innych kompach w sieci zasoby otwierają się odrazu po kliknięciu.

partycja na której znajdują się katalogi samby jest na reiserfsie, ale to chyba
jest bez znaczenia.

smb.conf:
--CUT--
[global]
    interfaces = eth0
    bind interfaces only = yes
    workgroup = MZIOS
    server string = Samba
    socket options = IPTOS_LOWDELAY TCP_NODELAY SO_SNDBUF=4096 SO_RCVBUF=4096
    netbios name = server
    guest account = nobody
    client code page = 852
    character set = ISO8859-2