problem z dostępem (terminal,ftp)

tomek heretyk w szczyrk.net.pl
Śro, 27 Lis 2002, 15:57:31 CET

Witam,

coś mi się porobiło :/ Objawy są takie: poczta działa, www działa,
nie można podłączyć przez SSH, ani FTP.

Nie  mam  teraz  dostępu  fizycznego  do  maszyny,  ale miałem podobny
problem w weekend i było znacznie ciekawiej - nie dało się zalogować z
konsoli.  Po  wpisaniu  nazwy użytkownika pojawiło się znowu pytanie o
nazwę   użytkownika.  Nawet  zrestartować  się  nie  dało  z  konsoli:
/sbin/shutdown - permission denied (mogłem niedokładnie przepisać).

Zresetowałem maszynę brutalnie resetem i gdy wstała opisane objawy
zniknęły. Dzisiaj wróciły.

Robię codziennie o 4:30 rano poldek --upgrade-dist, i podejrzewam że coś się mogło
zupgradeować  - bo niczego innego nie grzebałem.

Żeby było ciekawiej, pocztę (zarządzana qmailem) da się ściągać.

?

--
 Wenn ist das Nunstuck git und Slotermeyer?
 Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!