[pilne] Serwer NTP?

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Śro, 27 Lis 2002, 16:58:41 CET

Onego dnia Wednesday, November 27, 2002 4:27 PM [GMT+0100=CET],
Michał Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wklepał(a):

> Cześć
>
> Potrzebny mi jest serwer NTP, z którym mógłby sychnronizować się
> Windows 2000. Czy mamy coś takiego? Przeglądałem pakiet ntp, jest tam
> coś co nazywa sie ntpd, ale wydaje mi się że on służy do ustawiania
> czasu na lokalnej maszynie a nie udostępniania czasu. Czy mamy więc
> jakiś serwer?

a tak po prostu z samby ???

net time \\serwer /s /y

o ile pod cudem 2000 da się tak zrobić...
pozdrawiam
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl