OT: postgresql vs. M$ SQL ??

Śro, 27 Lis 2002, 17:20:27 CET

On Wednesday 27 November 2002 17:07, Roman Barczyński wrote:
> [...]

IMHO To b. zależy od rodzaju aplikacji która będzie korzystać z tych baz
danych.

> [...]
> bazy oraz forum (jakiś join + obliczanie ilości postów w wątku).
> Artykułów jest ze 6000 a postów ze 350 tys. i dopóki nie wywalili tego
> liczenia ilości postów w wątku mieli wizję upgrade'u serwera
> (dokładnej specyfikacji nie znam ale na pewno 1GB RAM 2x CPU
> prawdopodobnie 600-1000MHz)
>
>   - drugi przypadek to Postgres 7.2 (a chodzi tam od werji 6.0) bazka
> średnia (4 tab po 120 tys, 2 po 40 + drobne smieci), oprogramowanie z
> licznymi joinami (po 3,4 na tych właśnie tabelach), okresowo nawet po
> 70-80 połączeń jednoczesnych i tam jeszcze sobie seti chodzi w tle i

Nie możesz porównywac tych przypadków -  byłyby bardziej wiarygodne gdyby
podmianiono serwer bazy danych i przetestowano wydajność w obu przypadkach
O radykalnej zmianie wydajności mogą decydować 'szczególiki' konfiguracji
(dotyczy to na pewno PostgresSQL'a i jak i przypuszczalnie MSSQL'a)

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright