ALSA i początki

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 27 Lis 2002, 17:35:31 CET

Dnia 26 lis o godzinie 22:47:46 +0100, Artur Flinta napisał(a):

>                                               ^^^^^^^^^^^
> _Standardowo_ jest to opisane w dokumentacji alsy i po prostu tak jest,
> ale po ustawieniu mixerem wszystko jest potem zapisywane :-)

Ja mam troszkę inny problem: otóż np. po restarcie alsasound tracę
ustawienia miksera jednej lub obydwu moich kart dźwiekowych.
Jest tylko mały problem: mogę sobie suwaczkami alsamixera ruszać do
woli, a za chiny ludowe nie uzyskam dźwięku dopóki nie załaduję emulacji
OSS i nie pogłośnie aumiksem. Po takim zabiegu alsamixer zaczyna
działać.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --