transfer

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Czw, 28 Lis 2002, 00:13:33 CET

On Wed, 27 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Bardzo dziwne by było gdyby było inaczej :)

początek to tylko wyjasnienie sprawy
jakie mam pingi
nic do nich nie mam

> Użyj mtr/traceroute żeby stwierdzić na którym hopie są najwieksze
> straty/opóźnienia.

ale on nie pokaze chyba opusnienia na switch'ach? tylko na ruterach

> Po mimo tego, że ftp jest tera nieco mocniej obciążone nić jeszcze kilka
> dni temu to osobiście i tak mam średni trensfer na poziomie 150KB/s (100
> to mimnimum) ale mam dość blisko
>

> Tym samymy jeżeli masz jakieś niskie trasfery to jes to tylko wynik
> jakiegoś wąskiego gardła w Twojej drosdze pzrejścia pakietów, a nie tego
> co się dzieje na samym ftp.pld.

ale mi nie chodzilo o transfer z inetrnetu
tylko transfer wewnatrz sieci ethernet

tzn
gdzies w sieci jest waskie gardlo
ale nie wiem gdzie

pingi sa ok
zas jak zaczne ciagnac ftpem z konca sieci to transfer spada do 1,4KB
na poczatku sieci (na pierwszym switchu od modemu) mam transfer pelny
100-120KB)

i pytam sie dlaczego pingi nie wykazuja ze siec jest wolna?
czas porotu pakietow w kazdym miejscu sieci jest taki sam
(roznica zalednie 0,05 ms)

Pozdrawiam
ChomAr
--