Problemy z pine i wysyłaniem poczty.

Czw, 28 Lis 2002, 00:16:52 CET

On Tue, 26 Nov 2002, Jacek Rzęsista wrote:

> Dziwne ..... Rozumiem, że używasz sendmaila .... Jest coś w logach ?

Też to u siebie zauważyłem (na rudym ttez dziął sendmail) i wydaj mi się
że to jest niedoróbka domlnej konfiguracji. W ostaniej zmienie w sendlailu
w RH jest wpis:

- add to submit.mc: define(`_MTA_HOST_', `[127.0.0.1]')
  to deliver directly to localhost IP instead of going through DNS

i coś mi się wydaje że to ma z tym związek.

kloczek