SquidGuard - Blad ochrony pamieci

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Czw, 28 Lis 2002, 08:09:10 CET

Dnia Thu, 28 Nov 2002 06:25:45 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> naszkrobał:

> To potencjalnie powinna załatwić kłopoty z db i sigsegv. Warto żeby
> ktoś to wypróbował. Reszte poprawek z Debana też wartoby przejrzeć.

Y, z tego co patrzałem na packages na debianie to squidGuard dependuje
na db-3.2:

[depends] libdb3 (>= 3.2.9-15)
Berkeley v3 Database Libraries [runtime]

Tomku czy jest sens ? Czy masz może wcześniejszą łatkę ?

--
+---------------------[ mailto: admin w wombb.edu.pl ]-+
| Przemysław Stanisław Knycz,  Registered Linux User |