.history - jak zablokowac?

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Czw, 28 Lis 2002, 02:41:27 CET

On Wed, Nov 27, 2002 at 09:50:35PM +0100, Pepe wrote:

> Czyba ? To znaczy że nie sprawdziłeś, a ja tak.
> chattr +a .history załatwia sprawe.
tiam...
a ziutek napsuje, napsuje...
a potem killall -9 bash
i tyle go będziesz widział

w przypadku basha sprawę załatwia dopiero jakiś patch który zapisuje
polecenia _na bierząco_ w jakimś tam pliku. czyli
rpm --rebuild --with bash_history bash-*.src.rpm

a jeżeli nie chcesz się ograniczać do basha to cóż... jakiś modulik do
jajka logujący exec* będzie chyba potrzebny.