Piszą o nas :)

Waldemar Buczak tajniak w proterians.net.pl
Czw, 28 Lis 2002, 12:12:36 CET

On Thu, 28 Nov 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Heh, gaduły ;>
> http://ftp.pld.org.pl/stats/ - stamtad to juz teraz mozna wyciagnac :)
> Moze w troche "surowej" postaci, ale jak ktos chce to moze stamtad
> dane zasysac i obrabiac.
zgadza sie, a co z innymi mirrorami ? np. task?

sadze ze lepiej bylo by umiescic na stronie jakis dobrowolny counter,
a nizeli jakies "odgorne" naliczenie np.poldek

Pozdrawiam
Waldemar Buczak
Proterians
mail-to tajniak(at)proterians.net.pl