transfer

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Czw, 28 Lis 2002, 13:49:53 CET

Dnia 2002.11.28 00:22:47 +0000, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> On Thu, 28 Nov 2002, Arkadiusz Chomicki wrote:
> [..]

> Przyjrzałbym się wynikowy polecenie "ip -s l" i popatrzyłbym na kolumny z
> errors i collsns. W popreawnych warunkach powinno tam być zero lub
> niewiele więcej. W pzreciwnym wypadku prawie zawsze jest to kwestia
> niesprawności jakiegoś urządznia i/lub kabelka.

Mam sporo liczbę w kolumnie errors , a dropped=overrun=zero.
Błędy mam na obu sieciówkach i na lo: , na lo mniej ale są. Czy jest
jakieś narzędzie którym mógłbym sprawdzić co to za błędy.

--
+-----------------Grzegorz Saracki aka Sarak-----------------+
| sarak(at)gisz.net.pl, sarak9(at)poczta.onet.pl GG#1343090  |