samba - anemiczny dostep do zasobow

Tomasz Buziak t.buziak w spzoz.one.pl
Czw, 28 Lis 2002, 16:53:45 CET

Cytowanie Tomasz Buziak <t.buziak w spzoz.one.pl>:

> sambe używam już pare lat i nigdy nie mamiałem z nią problemu,
> obecnie mam samba-2.2.7-1 na kern 2.2.22-6,
>
> problem tkwi w tym, że gdy chcę wejść do zasobu(jakiego kolwiek), to czekam
> około 30s aż mi się on otworzy, praktycznie jest tak za każdym razem.
> na innych kompach w sieci zasoby otwierają się odrazu po kliknięciu.

juz znalazlem rowiazanie tego problemu,
dzieje sie to dlatego ze samba widocznie kluci sie z klientem novellowym, bez
roznicy pod jakim sysem, pomoglo dopiero calkowite odinstalowanie klienta ;)
teraz dziala jak powinno, znaczy sie jak burza z zajebistymi piorunami ;)

pozdrawiam

ps. szkoda ze problem ze squidguardem nie jest dalej rozwiazany ;(