.history - jak zablokowac?

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Czw, 28 Lis 2002, 22:31:49 CET

On Thu, 28 Nov 2002, Pepe wrote:

> Już widze że to nie załatwia sprawy do końca. Chodziło mi raczej o to że
> po takim zabiegu nie da się tego pliku skasować mimo że masz prawa do
> zapisu w katalogu w którym się znajduje.

> A nie można by tego włączyć na stałe?

Ale Wy jestescie .. wlaczcie sobie pacct i tyle. .history mozna na tyle
sposobow obejsc ze hej :))

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl