KDE 3.1 i i18n :-)

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 29 Lis 2002, 00:24:21 CET

Dnia Friday 29 of November 2002 00:03, Mateusz Korniak napisał:

> Hm, zbudowałem sobie dla jaj rc3 dla i586 i chodzi lepiej niż seria 2.x do
> pierwszego używalnego czyli ok 2.1.1...
> Mam szczęście używać tylko tej lepszej części czy chodzi o coś innego ?
KDE 3.0 w porównaniu z 2.x jest ładniejsze, szybsze, lepsze, ale KDE 3.1 to
kolejny skok w stosunku do 3.0 - jeszcze szybsze, jeszcze ładniejsze :-) No i
konqueror doczekał się tabs-ów (zakładek czy jak je tam zwał - coś co ma
mozilla i galeon :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org