FrameBuffer

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 29 Lis 2002, 00:29:55 CET

On Fri, 29 Nov 2002 00:15:55 +0100
Marcin Kurzyna <pld w nius.waw.pl> wrote:

> Tak, to wiem, ale wtedy to mi się równiez nie uruchomi jak dam vga=791,
> a ja chcę zeby się nie uruchamiał tylko dla vga=normal (dwie opcje w lilo)

oficjalnie nie ma takiej możliwości (afaik)
ja bym dopisał do /etc/rc.d/init.d/fbset żeby sprawdzało np. BOOT_IMAGE z
dmesg i blokowało uruchomienie dla image z vga=normal . jest troche zabawy,
a i za poźno już na to ;) I pewnie jest prostsze rozwiązanie. Tyle tylko,
że niewiem jakie ;>

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]

* i po reklamie *