KDE 3.1 i i18n :-)

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pią, 29 Lis 2002, 00:58:03 CET

On Thu, Nov 28, 2002 at 11:52:59PM +0100, Piotr Szymanski wrote:
> Spox, btw. Michal nie wydawaj pakietow z rcx, potem wychodzi ze ludzie mowia
Well... a czemu? Ja chcę mieć te pakiety. Chce też mój kolega.
Najprostsze rozwiązanie to wystawić je gdzieś z indeksami poldka. Do RC3
IMHO wszystko było OK. Pakiety miały w nazwie RC, więc nie było
wątpliwości, że to nie jest wersja finalna. Teraz coś im się
poprzestawiało i wydają bez RC, nazywając tarballe 3.1. W sumie
powinienem pakiety nazywać RC, ale skoro goście od KDE, czyli właśnie
sam Herr Mueller, nazywają je 3.1...

> ze jest 3.1 i jest balagan, wiesz co by mi Dirk zrobil jak by sie dowiedzial,
Nie, co by zrobił?

> ze ktos z PLD reklamuje kde 3.0.99 jako 3.1? Nie musze chyba mowic, ze bylby
Nieprawda. Pakiety miały RC w nazwie.

> bardzo niezadowolony...
Well... gdyby nie nazywał tarballi 3.1, pewnie nie byłoby problemu. A
tak serio, to właśnie miałem napisać anons, że wrzuciłem trochę nowych
pakietów z KDE i nie tylko (np. kopete), no ale skoro tobie to
przeszkadza to nie będę tutaj pisał. Ja wiem co tam wrzucam, kolega dla
którego to wystawiłem też się dowie, a pozostali... w sumie nie wiem
nawet czy ktoś z tamtąd ściągał.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--