KDE 3.1 i i18n :-)

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Pią, 29 Lis 2002, 01:08:16 CET

Michal Kochanowicz (Friday 29 of November 2002 00:58):
> Well... a czemu? Ja chcę mieć te pakiety. Chce też mój kolega.
To sobie je miej ale nie zapominaj ze one sa tylko dla packagers, dopoki nie
ma release, a rc4 nigdy nie zostalo wydane!

> Najprostsze rozwiązanie to wystawić je gdzieś z indeksami poldka. Do RC3
> IMHO wszystko było OK. Pakiety miały w nazwie RC, więc nie było
> wątpliwości, że to nie jest wersja finalna. Teraz coś im się
> poprzestawiało i wydają bez RC, nazywając tarballe 3.1. W sumie
> powinienem pakiety nazywać RC, ale skoro goście od KDE, czyli właśnie
> sam Herr Mueller, nazywają je 3.1...
I nie robia announce, wiec nie mamy prawa ich wydawac.

> Nie, co by zrobił?
Pewnie nic, tylko bylby zly ze takie cos zrobilismy. Jak ze to moj dobry qmpel
z pewnoscia i ja bylbym smutny. Ale w sumie to nie ma znaczenia. Znam Dirka
wiec pewnie nei zabralby konta na ktown.

> Nieprawda. Pakiety miały RC w nazwie.
Tak i potem ludzie paraduja jak Jacek i mowia ze maja kde 3.1, sorki, ale to
jest marketing, nie ma kde 3.1 dopoki nie ma announce i to naprawde nikogo
nie obchodzi ze tam bylo rc3 jak wszyscy beda mowic ze w PLD to juz jest 3.1.
Po za tym umowa dla mnie cos znaczy, jak zgodzilem sie w imieniu pldna
respektowanie KDE Binary Packaging Policy, to nie chcialbym zeby ktokolwiek z
PLD to zrywal.

> Well... gdyby nie nazywał tarballi 3.1, pewnie nie byłoby problemu.
Gdyby napisali announce byloby ok, nie bylo announce do rc4, zatem nie mamy
prawa wystawic tych pakietow.

> tak serio, to właśnie miałem napisać anons, że wrzuciłem trochę nowych
> pakietów z KDE i nie tylko (np. kopete), no ale skoro tobie to
> przeszkadza to nie będę tutaj pisał. Ja wiem co tam wrzucam, kolega dla
> którego to wystawiłem też się dowie, a pozostali... w sumie nie wiem
> nawet czy ktoś z tamtąd ściągał.
Poprostu nie chce robic Dirkowi problemow, kloczek na bank nie bylby
zadowolony, gdybym nagle na swojej stronie oglosil ze PLD 1.0 released i
prosze sciagac.
--
Piotr Szymanski