PLD a karty z VIVO

Marcin alchemist w op.pl
Pią, 29 Lis 2002, 09:20:28 CET

Ty) to
> Nie, to nie jest sam mikrokod.
> Obejrzyj sobie zrodla od kernel-promise.spec
> i zwroc uwage ze wszystkie .h i .c maja w naglowkach ze sa GPL,
> i tylko... brakuje jednego .c, zamiast niego jest .o.

THX za zainteresowanie tematem - puki co nie udało mi się znaleźć czasu na
zainstalowanie PLD w domu na płycie z FT :( Niestety jestem _tylko_ jeszcze
konsumentem cudzych technologii i Linuksa znam troszkę od strony zwykłego
użytkownika i z niektórymi problemami nie wiem jak sobie poradzić (na
wykładach z OS mieliśmy tylko Win2k -> dr Nałęcki z PolŚl jest fanem
Microsofta, a C/C++ nie jest moją mocną stroną). Strony Promise staram się
przeglądać regularnie i te "źródła" do FT przeglądałem, też zastanawia mnie
ta binarka...

<dygresja>
Puki co mam Radeona 7k5 od Shappire (oraz parę innych sprzętów w blaszaku
które chciałbym uruchomic w niedalekiej przyszłości) ale zamierzam kupić
Radka 9k Pro z VIVO a starą dać żonie ;-) która czasem pyta "po co ci ten
Unix?" a później rzuca hało "powiedz mi coś o sambie bo mamy coś takiego
postawić w pracowni komputerowej" w podstawówce której uczy (nie koniecznie
informatyki) a dostali złom po jakimś gimnazjum i muszą postawić jakiś
serwer dla sieci windowsianej. Tak więc ja się dokształcam, czytam
dokumentację do RH bo jest jej dużo, jakieś kursy linuksa od ibm/gentoo,
ściąga(łe)m wgetem stronki o linuksie jtz i takie inne ale ciągle jestem na
początku drogi i nie zamierzam z niej zchodzić.
</dygresja>

Marcin

PS na wyrost założyłem sobie konto pld-user w o2 pl ;-))