OT: postgresql vs. M$ SQL ??

Maciej Jan Głowacki gmj w amg.gda.pl
Pią, 29 Lis 2002, 12:04:46 CET

On Fri, 29 Nov 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A ja mam jedno pytanie, czy ktos nie slyszal o "konwerterze"
> bazy danych z M$ do Postgresa?
> Tzn. na M$ robimy dumpa bazy, konwertujemy, wciagamy do Postgresa i.. dziala.
> Czy Postgres posiada takowe "migration tools" ?

Takiego narzędzia jak wyżej opisane faktycznie chyba nie ma. Ale sytuacja nie
jest beznadziejna. Zakładając że te dane z M$ są dostępne w Excelu (nie wiem,
nie znam M$), to można je tymże Excelem zapisać w formacie CSV bez nagłówków,
a następnie zaimportować za pomocą pgAdmin. A więc nie dump całej bazy, ale
import poszczególnych tabel jaknajbardziej.

Pozdrawiam -- Maciek.

--
*** Maciej Jan Głowacki <gmj w amg.gda.pl> Linux User (#231463) ***
--------------  A co na to NATO? NATO na to nic!  ---------------