Nagrywanie powyżej 703MB (80 min) na CD-R

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 29 Lis 2002, 21:59:19 CET

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, czy da się nagrać więcej niż te 80 minut na
płytę pod linuxem? Oczywiście na płytę o większej pojemności. Pod Windows
udaje mi się poprawnie wypalać płyty 99-minutowe. A cdrecord używany za
pośrednictwem xcdroast-a wywraca się po 80 minutach i tyle. Oczywiście jak
jest mniej to wszystko jest cacy. Czy to wina jakichś ograniczeń w
sterowniku emulowanego SCSI dla nagrywarki IDE? Próbowałem na LiteOn-ie i
LG. Efekt ten sam.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537