Mustek 1200 UB Plus komus dziala ?

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pią, 29 Lis 2002, 22:26:15 CET

On 02.11.29 Roman Niewiarowski pressed the following keys:

> zostalem uszczesliwiony takim wynalazkiem jak w temacie, komus to sie udalo
> odpalic ? jakies hinty ? :)

Nie, nie ma do tego _dobrych_ drajwerów. 1200 UB Plus to tak naprawdę jest
przepakowany skaner innej firmy, zrobiony na jednoukładowym kontrolerze
skaner+usb, do którego podpina się tylko linijkę diodową i silniczki.

Niestety, różni się wszystkim od modeli 1200 UB i innych o podobnie
brzmiących nazwach. Jakiś czas temu widziałem informacje, że ktoś zaczął
do tego robić driver do sane, ale wtedy były w powijakach.

W/g informacji ze strony

http://www.buzzard.org.uk/jonathan/scanners-usb.html

jakiś alpha driver do tego znajduje się na

http://www.meier-geinitz.de/sane/gt68xx-backend/

Robert

PS. Też mam ten skaner, ale na razie używałem go tylko z Windows.
A w ogóle to kupiłem go dlatego, że był bardzo tani, nie liczyłem na to,
że kiedykolwiek uda mi się go podłączyć do Linuksa ;)

--
Bastard Operator From 149.156.96.35