Nagrywanie powyżej 703MB (80 min) na CD-R

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pią, 29 Lis 2002, 22:28:12 CET

On 02.11.29 Łukasz Maśko pressed the following keys:

> Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, czy da się nagrać więcej niż te 80 minut na
> płytę pod linuxem? Oczywiście na płytę o większej pojemności. Pod Windows
> udaje mi się poprawnie wypalać płyty 99-minutowe. A cdrecord używany za
> pośrednictwem xcdroast-a wywraca się po 80 minutach i tyle. Oczywiście jak
> jest mniej to wszystko jest cacy. Czy to wina jakichś ograniczeń w
> sterowniku emulowanego SCSI dla nagrywarki IDE? Próbowałem na LiteOn-ie i
> LG. Efekt ten sam.

Po pierwsze, to trzeba używać -overburn. Po drugie, jak kiedyś się
bawiłem płytkami 90 i 99 min, to trzeba je było wypalać w DAO. cdrecord
standardowo wypala w TAO

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35