Proftpd i dns resolving

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 30 Lis 2002, 14:11:11 CET

On Sat, 30 Nov 2002, Crazy wrote:

> Juz dawno temu pisalem o tym na grupe i jedyna odpowiedz byla : zrob
> downgrade.
> Jak widac - nic sie nie ruszylo w tym kierunku

Swoja droga to dobrze, ze ftpd nie odpytuje dnsu.
Akurat mowie to po doswiadczeniach z ftp.pld.org.pl.
Wylaczenie DNS i logowania w /var/log/wtmpx znacznie
poprawilo wydajnosc serwowania plikow.

Dodatkowo mam pytanie, jak w aplikacjach zlinkowanych
z libwrap zabronic korzystania z dnsu przy zapisie
do logow?

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-