Nagrywanie powyżej 703MB (80 min) na CD-R

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 30 Lis 2002, 15:16:40 CET

Dnia sob 30. listopad 2002 10:33, Bart Ogryczak napisał:
[...]
> Przy wypalaniu 'w locie' xcdroast wypala w trybie TAO[1], a większość
> wypalarek obsługuje overburn tylko w trybie DAO. Najprostsze obejście to
> stworzenie obrazu ISO, a potem wypalenie go w następnej zakładce
> xcdroasta. Wtedy overburn bez problemu działa.
Udało mi się to wczoraj właśnie tak zrobić i to działa. Ale dzięki za odzew.

> [1] jeśli ktoś wie jak to zmienić, będę wdzięczny.
Podpisuję się wszystkimi rękami pod tym.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537