Jak WYŁĄCZYĆ framebuffer z poziomu parametru jądra?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 30 Lis 2002, 15:24:16 CET

Wiem, że to nie związane z dystrybucją, ale pytanie można traktować ogólnie.
Próbuję pobawić się taką dystrybucją do odtwarzania filmów o nazwie Movix2.
I wszystko działa dobrze z jednym wyjątkiem - na siłę włącza mi się
wkompilowany na stałe w kernel framebuffer, i to do karty Voodoo2. A ja
chciałbym ten FB wyłączyć wogóle. Czy da się to jakoś zrobić bez
rekompilacji jądra? Jakiś przełącznik do kernela z poziomu bootloadera?
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537