*.ipv6.pld.org.pl

Sob, 30 Lis 2002, 20:48:02 CET

On Sat, 30 Nov 2002, Adam Gołębiowski wrote:

> Witam,
>
> welcome.msg na ftpie szumnie obwieszcza, iż serwer dostępny jest także
> poprzez IPv6, tymczasem:
>
> [adamg w mamut pld]$ host -t AAAA ftp.ipv6.pld.org.pl
> Host ftp.ipv6.pld.org.pl not found: 3(NXDOMAIN)
> [adamg w mamut pld]$
>
> Warto by jedno z dwojga zrobić - uruchomić ponownie IPv6 lub usunąć te
> wpisy. Zdaję sobie sprawę iż icm działa jak kierunkowskaz, Wrocław
> aktualnie też już jest już chyba offline, więc pozostawałby chyba Poznań
> (ale to już jest oddzielny pTLA).

Raczje należałoby dodać rekord AAAA dla wpisu z ftp.

Można to zrobić albo na ep (Marci nak stoi sprawa ipv6 na ep ?). Albo
dodać ten rekord na zupełnie inną maszynkę która mieć bezie mirror
(najlepiej w takim samym układzie katalogów jak na głównycm ftp).

Dla mnie obojętne jest to czy będzie to na tej samej czy osobnej maszynce,
a jeżeli ktoś ma w miae dobrze utrzymyuwana łączność po ipv6 i już ma
mirror to IMHO lepiej byłoby wstawić AAAA na tą właśnie maszynkę. Także
jeżeli ktoś coś takeigo ma to otwarty jestem na wszelkie propozycje w tej
kwestji.

kloczek