nserver - pserver

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Wto, 1 Paź 2002, 09:15:35 CEST

On Mon, Sep 30, 2002 at 02:31:12AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Owszem i ile konfiguracja domyśla cokolwiek umożliwia. W przypadku cvs
> nic nie zrobsiz o ile sam cześnei nie ustalisz gdzie jest katalog główny
> repozytoium.

wrrr. mam ci przypomnieć jak pisałeś by nie włączać tcp connections w
postgresql'u?
na domyślnej konfiguracji też nic to nie umożliwia czego wcześniej nie
ma.
i co? teraz zmieniasz front?

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam