php i "garbage collection" - rozwiązanie

Pepe pepe w apollo.net.pl
Wto, 1 Paź 2002, 17:13:36 CEST

On Tue, 1 Oct 2002 16:37:01 +0200
Pepe <pepe w apollo.net.pl> wrote:

> A ja właśnie tak zrozumiałem poniższy fragment (z dokumentacji PHP):
>
> session.gc_maxlifetime specifies the number of seconds after which data
> will be seen as 'garbage' and cleaned up.

> Chyba trzeba będzie :)

Jednak nie.

Trzeba zmienić prawa do /var/run/php tak aby apache mógł odczytać
(wylistować) ten katalog, czyli ma być:
drwxrwx---    2 root     http         1024 Oct  1 17:06 php

Oczywiście obniża to bezpieczeństwo.

Ponadto aby zwiększyć "częstotliwość" czyszczenia należy zwiększyć wartość
session.gc_maxlifetime (od 1 do 100 - 100 oznacza że 100% wywołań będzie
uruchamiać "czyszczenie").

Pepe