Co zrobić z tymi czcionkami 20Nie=20moge=20uruchomi=E6=20Sylpheeda?=

Pawel Synowiec pawcio_s w go2.pl
Czw, 3 Paź 2002, 08:46:42 CEST

Witam!

Po uruchomieniu Sylpheed nagle sie zamyka. Jest błąd:

Sylpheed-WARNING **: Couldn't loat the font
'-*-helvetica-medium-r-normal--12-*-*-*-*-*-*-*'

Gdk-WARNING **: Missing charsets in FontSet creation

Gdk-WARNING **:    ISO8859-2

Naruszenie ochrony pamięci

Rozumiem że nie ma tejże czcionki, ale mam zainstalowane:

XFree-4.2.1-3
XFree-fonts-100dpi-ISO8859-2-4.2.0-7
XFree-fonts-75dpi-ISO8859-2-4.2.0-7
XFree-fonts-75dpi-4.2.0-7
XFree-fonts-4.2.0-7
XFree-fonts-utils-4.2.0-7
XFree-fonts-base-4.2.0-7
XFree-fonts-ISO8859-2-4.2.0-7
XFree-fonts-CP852-4.2.0-2

czyli na oko powinno działać.
Jak i gdzie dać wpis o brakującej helvetici?
Dodam, że czcionki są koszmarne w menu - wygląda jak
Times New Roman, wogóle do kitu ta czcionka.

PS. Nie mam wiele czasu na to żeby szukać rozwiązania tego
problemu, dlatego zwracam sie do was. A potrzebuje
Sylpheeda.

Pozdrawiam PawciooS.