server compaq dl360 ?

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Czw, 3 Paź 2002, 10:40:31 CEST

On Thu, 3 Oct 2002 10:22:19 +0200 (CEST)
Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> wrote:

> Jedyny klopot z ta macierza (moze juz poprawiony - instalowalem
> to chyba z rok temu) to taki ze wtedy byl u nas niekompletny pakiet dev
> i brakowalo urządzen dla macierzy.

ale później zainstalowało mi się wszystko dobrze choć przyznam,
że jeszcze później ta sztuka mi się nie udała bez bólu

jak by były kłopoty albo konieczność testowania to mam teraz jeden
do instalacji i mogę podzielić się spostrzeżeniami an bieżąco
(ja sie na bieżąco - irc - dogadywałem podczas instalacji z Michałem)