xfs i 2.4.19-1.7

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 3 Paź 2002, 12:47:11 CEST

Dnia czw 3. październik 2002 08:52, Grzegorz Mlonek napisał:
> Cześć
> miałem taką sytuację:
> uaktualniłem system do 2.4.19 przez poldka
> poldek -n Ra+2.4.19
> poldek> install --reinstall -F *
> wszystko poszło.
> kiedy doszło do restartu systemu proces zatrzymywał
> się zawsze na ładowaniu xfs.o
> po deaktualizacji do 2.4.18 wszystko ruszyło
> Pytanie co jest nie tak ?
> bo startując system z PLD-rescue widzałem, że
> 2.4.19 używa xfs.o i xfs_support.o, tego drugiego
> w 2.4.19-1.7 po prostu nie ma i czy tak ma być ?
> co zorobiłem źle lub czego nie zrobiłem ?

Korzystając z okazji, Wojtek, może lepiej byłoby w Ra+2.4.19 zrobić katalog
/test i tam wpychać kernele z niecałkowitym release (de facto testowe), a
"stabilne" (2.4.19-1) zostawić w / ? Dodałem sobie Ra+2.4.19 do poldka ale
jak zobaczyłem, że chce mi -1.7 instalować to się rozmyśliłem (używam obecnie
2.4.18-5.909_acpi).
Co o tym sądzi reszta listowiczów?

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>