server compaq dl360 ?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 3 Paź 2002, 13:32:34 CEST

Dnia czw 3. październik 2002 13:20, Grzegorz Mlonek napisał:
> otórz np. kontroler informuje system, że ma on jeden dysk
> gdy w praktyce jest ich ileś zależnie od wyranego raidu
> zatem w przypadku cytowanego tu DL360 masz dwa sloty
> dysków hotswapowych a system (linux) widzi te dwa jako jeden
> i nie interesuje Cie co tam jest wsadzone kontroler ma się tym
> martwić nie system.

No w sumie tam jest kontroler macierzowy (podczas bootu widziałem, jak
firmware kontrolera wykrywał dyski, po wykrywaniu biosowym cdromów i /),
chociaż dmesg też je widział oddzielnie jako hdf i hdg chociaż mountował jako
jeden zasób (/dev/ataraidcośtamcośtam), bredzę? ;)
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>