Postgresql i sortowanie 'po polsku'

Czw, 3 Paź 2002, 15:10:00 CEST

Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> writes:

> Powinno zadziałać.

> Dopisz. I sprawdź czy wszystko chodzi.
>
> Np. tak:
> psql -c "select lower('ŻóŁtek');"
> :-)
Tested. Ustawianie encodingu wystarcza do zadziałania tego selecta:
- encoding LATIN2

[root w dora misiek]# psql -c "select lower('ŻóŁtek');" template1 -U postgres
 lower
--------
 żółtek
(1 row)

- encoding UNICODE (ale wklepuję krzaki w iso8859-2)
[root w dora misiek]# psql -c "select lower('ŻóŁtek');" template1 -U postgres
ERROR:  Unicode >= 0x10000 is not supoorted

ale nie wiem jak będzie z sortowaniem wg locale... na razie nic
nowego nie dopisuję. Ktoś przetestuje to wtedy się zmieni :-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux