Mozilla + Galeon + Crash...

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Czw, 3 Paź 2002, 15:41:13 CEST

W Twoim liście z dnia  3 paź 2002 można przeczytać:
> 	Spróbuj skasować ~/.galeon lub ewentualnie użyć galeon-config-tool.
> 	Ale to tylko heurystyki :-).
Niestety, bez zmian. Nic nie pomoglo... Cos chyba nie tak z mozilla. Bo
jak odpalam sama Mozille to tez mi sie wysypuje na certyfikatach.
Przypominam, ze wczesniej chodzila jak zloto.
Tak wiec galeona mozna na razie wykluczyc jako powod tych zwisow.

ediap

--
Adam Piatyszek
Poznan University of Technology