Co się dzieje z tymi fontami??? - znalazłem. UFF!!!

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 4 Paź 2002, 02:20:28 CEST

Znalazłem. Rzecz trywialna, ale można potraktować jako błąd w ttmkfdir.

Jeśli w nazwie pliku z czcionką jest spacja, to xfs się wykłada przy
parsowaniu pliku fonts.{dir,scale}. Wniosek - ttmkfdir nie powinien takich
plików dokładać do konfiguracji.

Case closed.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537