rownolegle laczenie sieciowek

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pią, 4 Paź 2002, 08:15:08 CEST

On Thu, 3 Oct 2002 17:42:05 +0200 (CEST)
Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> wrote:

> [...]

hmmm....
no niestety wiem o nim tylko dlatego, że "gość" (znawca strojenia wydajności
na linuxie) powiedział mi o tym dodając przy okazji, że taraz jest już dobrze
obsługiwany protokół w sytuacji gdy jedna sieciówka padnie.

Grzegorz

PS.
Jak coś znajdziesz to podziel się informacją gdzie znalazłeś :-)