Mozilla + Galeon + Crash...

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Pią, 4 Paź 2002, 10:30:44 CEST

On  3 paź 2002, Marek Fetliński wrote:
> Pocieszyć Cię? No to Cię pocieszę...
> Jak najbardziej SOA#1
>  rpm -q mozilla galeon
>  mozilla-1.0-10
>  galeon-1.2.6-1
>
> Może jeśli aktualizowałeś aptem z greptem, to Ci jakieś openssl cy cuś
> podmienił? [ja mam openssl-0.9.6a-4]
> Rzuć jakieś adresy, będziemy testować dalej.
U mnie openssl jest aktualne:
openssl-0.9.6c-4

Tak wiec byc moze to problem w tej paczce... Sypie sie miedzy innymi na
stronie mBanku: www.mbank.com.pl. Jak daje logowanie to wtedy przechodzi
do bezpiecznego polaczenia. Raz mi sie udalo zalogowac (po wyrzuceniu
.mozilla) ale za drugim razem wysyp. I dalej juz za kazdym razem. Nawet
po wywaleniu zawartosci .mozilla.

Dla pelni informacji podaje co mam zainstalowane z mozilli:
poldek> ls -I mozilla*
mozilla-1.0-10
mozilla-addon-bannerblind-1.0rc1-3
mozilla-addon-googlebar-0.4.5RC-3
mozilla-plugin-acroread-506-2
mozilla-plugin-djvulibre-3.5.8-1
mozilla-plugin-flash-0.4.10-5
mozilla-plugin-gxmlviewer-1.2.0-3
mozilla-plugin-java-sun-1.4.1-rc_0.2
mozilla-plugin-plugger-4.0-6

ediap

--
Adam Piatyszek
Institute of Electronics and Telecommunications