Mozilla + Galeon + Crash...

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Pią, 4 Paź 2002, 12:00:03 CEST

W Twoim liście z dnia  4 paź 2002 można przeczytać:
> Ok. Na razie doszedlem do tego, ze to ktoras z wtyczek
> (mozilla-plugin-flash, mozilla-plugin-plugger, etc.) powoduje ten crash.
> Bo wywalilem wszystko i przeinstalowalem najswiezsza mozille od zera i
> dziala. Galeon tez sie juz nie sypie.
> Zaraz zbadam ktora wtyczka powoduje ten balagan...

Najprawdopodobniej to problem z flashem. A tak przy okazji to po co sa
dwa pakiety:
flash-plugin-5.0r47-1
mozilla-plugin-flash-0.4.10-5
I czym sie roznia? To tak z ciekawosci, bo skoro to one wywalaja strone
mBanku to juz z nich (przynajmniej na razie) nie skorzystam.
Mam nadzieje, ze to juz koniec tego watku :-)

Pozdrawiam i dzieki za odzew.

ediap

--
Adam Piatyszek