Logowanie do systemu

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Pią, 4 Paź 2002, 12:56:07 CEST

Mam mały problem.
Mam komputer z PLD.
Działa on glównie jako terminal i xterminal dla innego kompa.
I w tych dwu zadaniach sprawdza się znakomicie.
Ale ostatnio mialem potrzebę zalogowania się na własną maszynę
i okazało się to niemożliwe.
Od początku nie mogłem się zalogować jako użytkownik założony
podczas instalacji ale z braku czasu w końcu olałem to.
Co chciałem zrobić na tym komputerze i tak musiałem robić z konta root-a.
No i skończyło się.
Teraz mogę cokolwiek robić na swoim komputerze tylko jak
go uruchomię w singlu (?!?).
Zmieniałem już hasło root-a, zakładałem nowego użytkownika i ni cholery.
Od której strony do tego podchodzić?
Co sprawdzić aby ktoś mógł mi pomóc?
--
Grzegorz Pietrzak