Plik konfiguracjny w X-CD-Roast

Quickest quickest w needforspeed.pl
Sob, 5 Paź 2002, 10:27:22 CEST

On Fri, 4 Oct 2002 21:18:37 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> $ strace -e trace=file xcdroast
>
> i obserwuj gdzie ów xcdroast chce mieć ten plik czy gdzie później będzie
> chciał go zapisywać :)
>
> kloczek
> --
> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

> http://lists.pld.org.pl/

Faktycznie miałeś rację, to pomogło, szukał pliku w katalogu: /

open("/xcdr098.cfg", O_RDONLY|O_LARGEFILE) = -1 ENOENT (No such file or directory)

Gdy umieściłem xcdr098.cfg w "/" wszystko było ok. Dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu :)

--
Jakub "Quickest" Kozicki
mailto: quickest w needforspeed.pl