server compaq dl360 ?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 5 Paź 2002, 11:29:33 CEST

Dnia pią 4. październik 2002 15:00, Stacho Pal napisał:
> No to czegoś nie rozumiem: jak chcesz załadować system
> (bez dyskietki) z dysku, którego płyta nie obsługuje?

A kto powiedział, że na tym dysku jest / ? Kto powiedział, że na macierzy coś
jest oprócz po 1 jednej (pustej) partycji? ;)
System jest startowany z jakiegoś 4GB (hda) podpiętego w płytę... Oprócz tego
są jakieś cdromy, jakiś kontroler ata66 i właśnie kontroler macierzowy (koleś
jest zboczony - 5 dysków w 1 kompie na sdi :) ). Problemy są _tylko_ z tymi
120GB wpiętymi w ten kontroler macierzowy (resztą można żonglować i chodzi
ok).

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>